HEPATITIS C

A Hepatitis C egy olyan vírus, amely évekig képes észrevétlenül bujkálni az emberi szervezetben. Ez a vírus csak vérrel fertőz. A leggyakoribb fertőződési módok: műtéti beavatkozás, szakszerűtlen tetoválás vagy testékszer felhelyezés és minden olyan szituáció, ahol két ember vére találkozhat.
Én újszülött koromban kaptam vért, ami fertőzött volt. A Pegintron kezelést javasolta az orvosom, ami 48 héten át tart. ez úton szeretnék betegtársaimnak segíteni azzal, hogy az egy év alatt átélt élményeket, tapasztalat formájában megosztom veletek. Nem vagyok orvos, így semmit se vegyetek teljesen komolyan tőlem, ezek csak az én tapasztalataim....

2012. április 26., csütörtök

Lelki fröccs

Mert az kell!Kell, hogy trenírozni tudjuk a lelkünket, mert aki nincs ebben az egészben az nem is értheti igazán, hogy mennyire is veszi igénybe a lelkünket ez a kezelés. Több sorstársam is beszámolt erről és be kell, hogy valljam nekem is vannak lelki bajaim. A frontin, mint nyugtató egy kicsit megzabolázta a zaklatott idegeimet, de nem akartam túlzásba vinni a szedését, mert úgy érzem elég "mérget" kell egyébként is magamba szedni...
Nem egyszerű feladat, de próbálom gyógyítgatni magam, és figyelmet fordítani a lelkemre.
Nekem nagyon sokat jelent a HIT. Rendszeresen járok szent misékre ami igazán feltölt. Egyszerűen megmagyarázhatatlanul jó, biztos kapaszkodó az Isten és ezt nem is kell túlragoznom.
Persze vannak pillanatok amikor megfeledkezek erről, mert úgy érzem, hogy most elég mindenből, de túl kell tenni magamat rajta. Sokszor előfordul, hogy azt érzem mindenkinek az ellensége vagyok, mindeni ártani akar nekem, el szeretnék menekülni, de az sem ritka, hogy agresszív vagyok, vagy éppen nagyon passzív. Szóval nehéz kezelni azt a helyzetet amit én se értek. Persze biztos, hogy ez a szer miatt van, de akkor is érthetetlen, ráadásul a legváratlanabb helyzetekben tör rám a dili. Máskor meg én vagyok a világ "legelbűvölőbb teremtménye" ! Gyerünk kedves "betegtársaim" csak keményen, de okosan!Győzzük le ezt a sunyi "férget"!

1 megjegyzés:

  1. Szia! Hogy vagytok? Tudsz már eredményt? Én pénteken voltam a kórházban és minden rendben van de a vírusszámra még várni kell. Rég izgultam ennyire. Már csak 5 hónap. Nagyon várom a végét, mert elfáradtam vagy kezdek belefáradni az állandó lelki tusakodásba. Képzeld péntek este az interferonnal párhuzamosan sikerült hánynom is. A háromhetes téli betegségem alatti gyengeség túró volt a szombatihoz. Nettó 3 órát tudtam ébren lenni. Templomba se mentem vasárnap, mert nem volt még erőm, meg a szokásos őrjöngés is rajtam volt és inkább magam akartam lenni, h senkit ne bántsak meg. Velem még egy rossz történt. A hajam nagyon elfogyott és már második hete parókát hordok, mert már sehogy nem tudom felfogni, eltüntetni a hiányzó részeket. Foltokban kopaszodom :( Most mennem kell, mert el fogok késni a munkából. Vigyázzatok magatokra.

    VálaszTörlés