HEPATITIS C

A Hepatitis C egy olyan vírus, amely évekig képes észrevétlenül bujkálni az emberi szervezetben. Ez a vírus csak vérrel fertőz. A leggyakoribb fertőződési módok: műtéti beavatkozás, szakszerűtlen tetoválás vagy testékszer felhelyezés és minden olyan szituáció, ahol két ember vére találkozhat.
Én újszülött koromban kaptam vért, ami fertőzött volt. A Pegintron kezelést javasolta az orvosom, ami 48 héten át tart. ez úton szeretnék betegtársaimnak segíteni azzal, hogy az egy év alatt átélt élményeket, tapasztalat formájában megosztom veletek. Nem vagyok orvos, így semmit se vegyetek teljesen komolyan tőlem, ezek csak az én tapasztalataim....

2012. április 24., kedd

Laborok rendben

Megérkezett az üzenet a kezelőorvosomtól: "Laborok rendben, a kezelés változatlan adagokkal mehet tovább". A rendszeres havi vérvétel után eddig mindig ezt az üzenetet kaptam, és szerencsére most is. A 24. heti vizsgálat eredménye az, hogy a mellékhatások nem olyan erősek, így minden mehet tovább. Ez jó jel, de a vírusszámlálás eredményét, csak 4 hét múlva tudom meg. Az lesz a perdöntő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése