HEPATITIS C

A Hepatitis C egy olyan vírus, amely évekig képes észrevétlenül bujkálni az emberi szervezetben. Ez a vírus csak vérrel fertőz. A leggyakoribb fertőződési módok: műtéti beavatkozás, szakszerűtlen tetoválás vagy testékszer felhelyezés és minden olyan szituáció, ahol két ember vére találkozhat.
Én újszülött koromban kaptam vért, ami fertőzött volt. A Pegintron kezelést javasolta az orvosom, ami 48 héten át tart. ez úton szeretnék betegtársaimnak segíteni azzal, hogy az egy év alatt átélt élményeket, tapasztalat formájában megosztom veletek. Nem vagyok orvos, így semmit se vegyetek teljesen komolyan tőlem, ezek csak az én tapasztalataim....

2011. november 30., szerda

Vajon mit mutat a vérkép?

Ez holnap kiderül. Eltelt az első négy hét és jön az első orvosi vizsgálat. Várakozás,vérvétel,várakozás,eredmény értékelés. Remélem minden stimmel és folytatódhat a küzdelmem a HVC ellen. Én rajta vagyok!Le akarom győzni és érzem, hogy sikerülhet is!
A fejfájáson kívül más gond nincs, néha fáj a vállam és a nyakam, de ki tudja ettől van-e?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése