HEPATITIS C

A Hepatitis C egy olyan vírus, amely évekig képes észrevétlenül bujkálni az emberi szervezetben. Ez a vírus csak vérrel fertőz. A leggyakoribb fertőződési módok: műtéti beavatkozás, szakszerűtlen tetoválás vagy testékszer felhelyezés és minden olyan szituáció, ahol két ember vére találkozhat.
Én újszülött koromban kaptam vért, ami fertőzött volt. A Pegintron kezelést javasolta az orvosom, ami 48 héten át tart. ez úton szeretnék betegtársaimnak segíteni azzal, hogy az egy év alatt átélt élményeket, tapasztalat formájában megosztom veletek. Nem vagyok orvos, így semmit se vegyetek teljesen komolyan tőlem, ezek csak az én tapasztalataim....

2011. november 8., kedd

Az ötödik nap

Feltűnően simán jót aludtam. Ne is értettem, hogy miért húz így az ágy. Az elmúlt napokban az éjszakai alvással voltak gondok, a szuri időpontjától távolodva úgy tűnik csökken ez a probléma. Ízzadni, ízzadok. Néha kiver a víz rendesen. Figyelnem kell, hogy a nagy rohanásba ne felejtsem el bevenni a Ribavirint, tegnap este is fél órával a "szokott időponthoz képest" később vettem be, egyszerűen azért mert megfeledkeztem róla.
Így van ez az egész kezeléssel. A munkámba annyira belefeledkezem, hogy eszembe se jut a vírus elleni harc.
Most indulok és beveszem a mai reggeli adagot aztán induljon a víruspusztítás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése