HEPATITIS C

A Hepatitis C egy olyan vírus, amely évekig képes észrevétlenül bujkálni az emberi szervezetben. Ez a vírus csak vérrel fertőz. A leggyakoribb fertőződési módok: műtéti beavatkozás, szakszerűtlen tetoválás vagy testékszer felhelyezés és minden olyan szituáció, ahol két ember vére találkozhat.
Én újszülött koromban kaptam vért, ami fertőzött volt. A Pegintron kezelést javasolta az orvosom, ami 48 héten át tart. ez úton szeretnék betegtársaimnak segíteni azzal, hogy az egy év alatt átélt élményeket, tapasztalat formájában megosztom veletek. Nem vagyok orvos, így semmit se vegyetek teljesen komolyan tőlem, ezek csak az én tapasztalataim....

2011. december 27., kedd

Nem pusztulnak a májsejtjeim?

Érdekes következtetést vontam le a legújabb laboreredményből, mert ugye fő az optimizmus!

Ha abból indulok ki, hogy....:
A GOT, GPT enzimek ugyan többféle szövetben (máj, vázizom, szívizom) is megtalálhatóak, de legnagyobb mennyiségben mégis a májsejtek tartalmazzák. Ha ezek a sejtek pusztulnak, a levett vérben megemelkedik az enzimek aktivitása. Tehát a HCV -ben szenvedőknél ez az egyik "tünet" hogy magasak ezek az értékek. A legutóbbi laboromban ez a két érték teljesen normális volt, ebből egyenesen következtethetek arra, hogy most talán nem pusztulnak a májsejtjeim!
Tök mindegy, hogy mit is jelent ez pontosan :-D Kezdek gyógyulni :-)!

2 megjegyzés:

  1. 2015-ben tudtam meg hogy hepatitis c vírusom van.2016 április 1-én kezdtem a kezelést.Nem vészesek a tünetek,csak átkozottul köhögök és gyengék az izmaim.Van akinek hasonló tünetei vannak vagy voltak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ibolya! A gyengeség nálam is jelen volt. Valószínűleg te már valami korszerűbb szert kapsz. Én a Pegintronnal gyógyultam. Nagyon vigyázz magadra és kérd a családod, hogy legyenek melletted. Nekem az első év vége fele jöttek a depis tünetek, pedig nem hittem, hogy ez létezik. Csak ügyesen!

      Törlés