HEPATITIS C

A Hepatitis C egy olyan vírus, amely évekig képes észrevétlenül bujkálni az emberi szervezetben. Ez a vírus csak vérrel fertőz. A leggyakoribb fertőződési módok: műtéti beavatkozás, szakszerűtlen tetoválás vagy testékszer felhelyezés és minden olyan szituáció, ahol két ember vére találkozhat.
Én újszülött koromban kaptam vért, ami fertőzött volt. A Pegintron kezelést javasolta az orvosom, ami 48 héten át tart. ez úton szeretnék betegtársaimnak segíteni azzal, hogy az egy év alatt átélt élményeket, tapasztalat formájában megosztom veletek. Nem vagyok orvos, így semmit se vegyetek teljesen komolyan tőlem, ezek csak az én tapasztalataim....

2011. december 3., szombat

A kezelés teljes vertikuma egy helyen

Az orvosnál mindenféle pácienssel összefuthatunk, pláne az ilyen "szakrendelőben". Amikor végre behívott az orvos már kezdtem ideges lenni. Nem is a kezelés, hanem bosszantott a hosszú várakozás. Pedig más dolgom se volt, de ki szeret várni?Pláne az orvosnál. Viszont...
A rendelő sajátossága, hogy egyszerre két remek orvos kezeli a betegeket. A két "munkahely" egy lepedőből készített függönnyel van elválasztva egymástól. Ennek a függönynek a jótékony hatása, hogy hallani aztán mindent lehet ami a túloldalon történik, így élhettem alig 5 perc alatt a kezelés teljes vertikumát.
Mire behívtak már volt bent egy másik sorstárs. A mondatfoszlányokból kiderült az ő kezelése befejeződött. Az orvos gratulált neki, mert hivatalosan is MEGGYÓGYULT! Kiírtotta a HCV-t és most már egészséges.
A következő beteg nem volt ilyen szerencsés. Ő már két kezelésen is túl van, de sajnos nem sikerült.
Én meg ott ültem a kettő között. De most már legalább láthattam élőben olyan beteget aki kigyógyult! Gratulálok neki!ÉS azoknak is akik túl vannak, megcsinálták már a kezelést, ilyen, vagy olyan eredménnyel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése