HEPATITIS C

A Hepatitis C egy olyan vírus, amely évekig képes észrevétlenül bujkálni az emberi szervezetben. Ez a vírus csak vérrel fertőz. A leggyakoribb fertőződési módok: műtéti beavatkozás, szakszerűtlen tetoválás vagy testékszer felhelyezés és minden olyan szituáció, ahol két ember vére találkozhat.
Én újszülött koromban kaptam vért, ami fertőzött volt. A Pegintron kezelést javasolta az orvosom, ami 48 héten át tart. ez úton szeretnék betegtársaimnak segíteni azzal, hogy az egy év alatt átélt élményeket, tapasztalat formájában megosztom veletek. Nem vagyok orvos, így semmit se vegyetek teljesen komolyan tőlem, ezek csak az én tapasztalataim....

2011. december 1., csütörtök

Az első kontroll rendben!Folytathatom a kezelést

Túl vagyok az első négy hét utáni szokásos kontroll vizsgálaton. Több mint 4 órát vártam a rendelő előtt, hogy végre bekerüljek az orvoshoz. A reggeli vérvétel eredményétől függött, hogy folytathatom-e a kezelést az elkezdett adagokkal....
Már a buszon ültem amikor csipogott az sms: Labor rendben, mehet tovább a kezelés a megszokott adagokkal.
Az első akadályt vettem. Ma pedig már péntek van, jöhet az újabb adag szuri.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése