HEPATITIS C

A Hepatitis C egy olyan vírus, amely évekig képes észrevétlenül bujkálni az emberi szervezetben. Ez a vírus csak vérrel fertőz. A leggyakoribb fertőződési módok: műtéti beavatkozás, szakszerűtlen tetoválás vagy testékszer felhelyezés és minden olyan szituáció, ahol két ember vére találkozhat.
Én újszülött koromban kaptam vért, ami fertőzött volt. A Pegintron kezelést javasolta az orvosom, ami 48 héten át tart. ez úton szeretnék betegtársaimnak segíteni azzal, hogy az egy év alatt átélt élményeket, tapasztalat formájában megosztom veletek. Nem vagyok orvos, így semmit se vegyetek teljesen komolyan tőlem, ezek csak az én tapasztalataim....

2012. április 10., kedd

23. heti is bent van

Túl vagyok a 23. adag beadásán is. Viszonylag simán vettem ezt az akadályt. Egy icipici hőemelkedés és fáradság azért volt, de ez a hétvége nem volt olyan súlyos. Lassan jön a 24. heti és utána a sok mindent eldöntő vérvétel. Addig hamarosan jelentkezek....

3 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon rég nem írtál, remélem minden rendben van. Meg volt a vírusszám ellenőrzés? Ugye jó hírekkel tudsz szolgálni? Képzeld én is túl vagyok a felén. Vírusszámról azonban sajnos még nincs infóm. Nem tudom, hogy vagy vele nekem (néha) egyre nehezebb. Egyre gyakrabban van hányingerem (pedig egy dekát sem fogytam eddig), gyakorlatilag egy pogácsával és egy szendviccsel el vagyok egész nap. Este eszem valamit. És evés után rendszeresen fáj a hasam. De a legborzasztóbb a hajam elvesztése. Azt mondják, h még nem látszik semmi de én érzem és látom is. Lassan két hónapja szedem a hair clinicet (eddig nem látom, h használna) és ma kemény 3eft-ért beruháztam hajhullás elleni samponra is. Az orvosaim azt mondták, h a kezelés vége felé csökkenni fog a hullás. Már várom :) elég sok lagzin kell részt vennem a nyáron. kopaszon nem érezném magam olyan jól :(. A fáradságról már nem is beszélek. A munkámat el tudom végezni, ott helytállok, de este 9 körül már az ágyban vagyok. Sehova nem járok, nincs kedvem emberek közé menni de még nem vagyok annyira depis. :) most zárom soraimat, mert túl vagyok az injekció beadásán és lassan el nyom az álom. írjál én meg folytatom majd és elnézést, h ennyit írtam.

    VálaszTörlés
  2. Írtam. Valóban egy kicsit elmaradtam vele, de igyekszem majd pótolni. Nekem is hasonlóak a tüneteim. Sajnos korpásodik a hajam, és ez erősíti is a hajhullást. Erre nálam bevált egy igen kellemetlen illatú, kénes sampon, amit tubusban árultak a patikában. Hányingerem szerencsére nincs, de az étvágytalanság nálam is jelentkezik. Észre se veszem sokszor, hogy nem ettem egész nap, de estére rendszerint farkaséhes vagyok. Gyógyulj Te is, és várom a tapasztalataid, mert erősítenek engem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Most már tudom, hogy hova tűntél! Engedjétek meg, hogy így ismeretlenül is gratuláljak babátok érkezéséhez. Ennél nagyobb boldogságot nem is lehet kívánni. Meg is könnyeztem a bejegyzést de azt az interferonnak tudom be.
      Remélem jól vagytok és bírjátok a kiképzést :)
      Előbb írtam egy részleteset de elszállt a bejegyzés, bár lehet, h valami csoda folytán megtalálod valahol. Sajnos én már lassan második hete várom az orvosaim jelentkezését.
      Sajnos a hétvégéim nekem még mindig elég kemények. Csak feküdni és ordibálni van kedvem. A hangulatváltozás rendszeres hétvégi vendégem. Családomat megríkatom. Soha semmi nem jó, elégedetlenkedek, perlekedem a világgal és az Istenemmel. Nagyon nehéz, majd kimerülők és elszégyellem magam, h miért kellett megint veszekednem, miért nem fogtam vissza magam. Hétfőre már a világ legelbűvölőbb teremtménye vagyok. Nagyon megvisel.én nem fogytam annyit, mint Te. én alapból 54-ről indultam de csak két kiló ment le. Viszont a hajam jelentős részét szombaton elveszítettem. Most már a külvilág számára is láthatóvá vált a hiány. Azóta egy hatalmas hajráffal járkálok, amin szintén hatalmas virágok vannak, h minél nagyobb részt takarjon. Szerintem azt hiszik rólam, h megbolondultam. Az ezüst hajráffal olyan vagyok, mint egy királylány :) legalább szórakoztatom magam egy picit. De ha esetleg csökkenne vagy megállna a hullás akkor nin csgond de egyébként jöhet a paróka.Nem fárasztalak tovább, meg ezer és egy egyéb dolgotok lehet most, mint az én nyomoromat olvasni. (meg dühít, h elszállt a levelem )jó fürdetést és kitartás.

      Törlés