HEPATITIS C

A Hepatitis C egy olyan vírus, amely évekig képes észrevétlenül bujkálni az emberi szervezetben. Ez a vírus csak vérrel fertőz. A leggyakoribb fertőződési módok: műtéti beavatkozás, szakszerűtlen tetoválás vagy testékszer felhelyezés és minden olyan szituáció, ahol két ember vére találkozhat.
Én újszülött koromban kaptam vért, ami fertőzött volt. A Pegintron kezelést javasolta az orvosom, ami 48 héten át tart. ez úton szeretnék betegtársaimnak segíteni azzal, hogy az egy év alatt átélt élményeket, tapasztalat formájában megosztom veletek. Nem vagyok orvos, így semmit se vegyetek teljesen komolyan tőlem, ezek csak az én tapasztalataim....

2012. április 4., szerda

Az ész a fontos nem a haj

Sajnos hullik, nincs mese. Beletúrok hullik, ha csak a tükörbe nézek is. Annyira szerencsére (még) nem látszik, de bizony kevesebb van belőle, mint korábban. Persze mondhatjuk, hogy a korral jár, de eddig fejem "ékére" legalább büszke lehettem, és miért pont 30 évesen kezdene kihullani. nNah jó láttunk már ilyet, sőt az évszakváltás is okozhatja, de ennyire? Szóval hullik a hajam, de másoknak még annyira talán nem is tűnik fel, mert korábban volt belőle bőséggel. Erős és sűrű, most pedig ritka és gyenge. Egy szó, mint száz ez a kezelés miatt lehet, de remélem megáll a dolog. Sajnos korpásodott nagyon a hajam, amivel eddig nem nagyon tudtam mit kezdeni. Szárazzá vált a bőröm és így a fejbőröm is, szóval ilyen szárazkorpáról van szó. Vettem a patikába egy kénes sampont erre a célra és legalább ezt (korpásodást) úgy tűnik sikerül kordában tartani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése