HEPATITIS C

A Hepatitis C egy olyan vírus, amely évekig képes észrevétlenül bujkálni az emberi szervezetben. Ez a vírus csak vérrel fertőz. A leggyakoribb fertőződési módok: műtéti beavatkozás, szakszerűtlen tetoválás vagy testékszer felhelyezés és minden olyan szituáció, ahol két ember vére találkozhat.
Én újszülött koromban kaptam vért, ami fertőzött volt. A Pegintron kezelést javasolta az orvosom, ami 48 héten át tart. ez úton szeretnék betegtársaimnak segíteni azzal, hogy az egy év alatt átélt élményeket, tapasztalat formájában megosztom veletek. Nem vagyok orvos, így semmit se vegyetek teljesen komolyan tőlem, ezek csak az én tapasztalataim....

2012. március 10., szombat

Milyen gyógyszert szedhetek a kezelés alatt?

Nagyon kellemetlen napok után vagyok, de remélem lassan elmúlik, vagy megoldódik a dolog. Egy korábban gyökér kezelt fogam "belobbant" ami miatt fogorvoshoz kellett mennem. Csak az ügyeletre tudtam elmenni, ahol a doktornő rendkívül kedvesen fogadott. Azt mondta hogy bármennyire is fáj, ne húzzuk ki, mert lehet, hogy "csak" begyulladt, ami egy antibiotikumtól helyreállhat. De lehet, hogy nagy a baj és a gyökérnél van valami amit viszont röntgen hiányában nem tud bizonyítani. Vagy kihúzzuk a fogat és megszűnik a fájdalom, vagy szedem a felírt cataflámot a fájdalomra és a másik antibiotikumot. Hiába kereste a doktornő a könyvekben, hogy összeférhető-e a pegintron+ribavirin ezekkel a szerekkel, nem találta. Ha nincs változás, akkor visszamegyek, de most hétvége van és minden olyan bonyolult.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése