HEPATITIS C

A Hepatitis C egy olyan vírus, amely évekig képes észrevétlenül bujkálni az emberi szervezetben. Ez a vírus csak vérrel fertőz. A leggyakoribb fertőződési módok: műtéti beavatkozás, szakszerűtlen tetoválás vagy testékszer felhelyezés és minden olyan szituáció, ahol két ember vére találkozhat.
Én újszülött koromban kaptam vért, ami fertőzött volt. A Pegintron kezelést javasolta az orvosom, ami 48 héten át tart. ez úton szeretnék betegtársaimnak segíteni azzal, hogy az egy év alatt átélt élményeket, tapasztalat formájában megosztom veletek. Nem vagyok orvos, így semmit se vegyetek teljesen komolyan tőlem, ezek csak az én tapasztalataim....

2012. március 16., péntek

Jöhet a 20.

Mert készen állok rá. Egész jól belejöttem a szer beadásába. A legnagyobb gondomat a gyógyszerekkel kapcsolatban, hogy rendszeresen elfelejtem, hogy bevettem-e, vagy sem. Ez a hajhullás idegesít most. Lehet, hogy az évszakváltás miatt,de lehet, hogy tényleg a kezelés mellékhatása, de hullik. Nem vagyok egy Adonisz, de a hajamra "büszke" lehettem, legalábbis az idősebb nénik mindig megdicsértek :"milyen szép sűrű és erős hajad van"! Na ez a sem, sűrű és erős egyre ritkább és gyengébb. Néha úgy érzem, hogy megteltem méreggel. Annyi bogyót szedek mostanság, hogy lassan jóllakok velük. Nem erősségem a matematika, de nincs mese, közeledik a kezelés fele :-D. Ma este beadom a 20. szurit is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése