HEPATITIS C

A Hepatitis C egy olyan vírus, amely évekig képes észrevétlenül bujkálni az emberi szervezetben. Ez a vírus csak vérrel fertőz. A leggyakoribb fertőződési módok: műtéti beavatkozás, szakszerűtlen tetoválás vagy testékszer felhelyezés és minden olyan szituáció, ahol két ember vére találkozhat.
Én újszülött koromban kaptam vért, ami fertőzött volt. A Pegintron kezelést javasolta az orvosom, ami 48 héten át tart. ez úton szeretnék betegtársaimnak segíteni azzal, hogy az egy év alatt átélt élményeket, tapasztalat formájában megosztom veletek. Nem vagyok orvos, így semmit se vegyetek teljesen komolyan tőlem, ezek csak az én tapasztalataim....

2011. június 16., csütörtök

Kezd tudatosulni a dolog: Kezelni fognak!

Na nem pánikoltam be, de úgy érzem kezd leesni a tantusz. Editig is gondoltam a kezelésre, mert ma tudomásom szerint ez az egy megoldás létezik a HEPA C kiirtására. A dokim azt mondta, hogy nem gyógyíthatatlan betegség és bár ezt tudtam az ő szákjából mégis megnyugtatóan hangzott. Ettől függetlenül az a 40% esély amivel kecsegtetett eléggé lesúlytott. Lehet, hogy túl pesszimista vagyok? Nem hiszem, de ez most egy új helyzet. A legutóbb levett véreredményemre, meg arra várok, hogy a doki visszajöjjön a szabadságáról. Aztán mehet a bizottsághoz a kérvény, majd remélem a startengedély is. Ha minden jól megy, akkor ősszel már kezdhetek is küzdeni a májmolyok ellen. Persze addig is próbálkozok....
Fel kell készítenem magam a küzdelemre. Fizikálisan és szellemileg is. Nem tudom, hogy melyik lesz nehezebb. Előbb néhány kilótól meg kellene hogy szabaduljak. Nem érzem magam annyira túlsúlyosnak, de az, hogy fittebb legyek nem árt, pláne azért mert azt olvastam a kezelés alatt kerülni kell a komoly fizikai terhelést. Szóval most azon gondolkodom, hogy fussak ússzak, kerékpározzak? Esetleg triatlon? :-D
Ami biztos, az a céklalé répával és almával!Nem is olyan rossz és ráadásul Ket blogja szerint nagyon egészséges.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése