HEPATITIS C

A Hepatitis C egy olyan vírus, amely évekig képes észrevétlenül bujkálni az emberi szervezetben. Ez a vírus csak vérrel fertőz. A leggyakoribb fertőződési módok: műtéti beavatkozás, szakszerűtlen tetoválás vagy testékszer felhelyezés és minden olyan szituáció, ahol két ember vére találkozhat.
Én újszülött koromban kaptam vért, ami fertőzött volt. A Pegintron kezelést javasolta az orvosom, ami 48 héten át tart. ez úton szeretnék betegtársaimnak segíteni azzal, hogy az egy év alatt átélt élményeket, tapasztalat formájában megosztom veletek. Nem vagyok orvos, így semmit se vegyetek teljesen komolyan tőlem, ezek csak az én tapasztalataim....

2011. június 8., szerda

Hogy is kaphatod el?

Mindenki ezt kérdi, aki megtudja, hogy Hepatitis C-vel fertőződtem: Hogyan?Mitől?Kitől kaptad el?
Vértranszfúzióval! Mondom azonnal. Talán mára köztudott, hogy a HEPA C vér útján terjed, de csak talán...Mindig furcsán néznek rám, leginkább azt feltételezik, hogy nem-e homoszexuális úton kaptam el...Pedig úgy nem igazán megy.
Sokkal inkább vannak más fertőző források. Mint például a fodrász. Vajon hány páciens után fertőtlenítik vagy dobják el a "borbélyok" a pengét, amivel azért néha bele, bele vágnak az ember nyakába, akkor pedig kész lehet a baj.
Ezen érdemes elgondolkodni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése