HEPATITIS C

A Hepatitis C egy olyan vírus, amely évekig képes észrevétlenül bujkálni az emberi szervezetben. Ez a vírus csak vérrel fertőz. A leggyakoribb fertőződési módok: műtéti beavatkozás, szakszerűtlen tetoválás vagy testékszer felhelyezés és minden olyan szituáció, ahol két ember vére találkozhat.
Én újszülött koromban kaptam vért, ami fertőzött volt. A Pegintron kezelést javasolta az orvosom, ami 48 héten át tart. ez úton szeretnék betegtársaimnak segíteni azzal, hogy az egy év alatt átélt élményeket, tapasztalat formájában megosztom veletek. Nem vagyok orvos, így semmit se vegyetek teljesen komolyan tőlem, ezek csak az én tapasztalataim....

2011. május 30., hétfő

Most mondjam vagy ne mondjam?

Azzal, hogy fertőzött vagyok vannak kötelezettségeim. Orvosnál a minimum az, hogy jelzed:- Fertőzött vagyok, kérem ezt vegye figyelembe!
Történt egyszer évekkel ezelőtt, hogy fogorvoshoz mentem. Egyszerű tömés, semmi más. Amikor ezt jeleztem az orvosnak, akkor Ő egy bólintással tudtomra adta, hogy vette az adást. A doki asszisztense meg átszalad a szomszéd szobába, ahol valószínűleg, hogy a kolléganői voltak, akiknek hangos suttogással adta tudtára:- Itt egy AIDS-es!
Na bumm. Nekem ott, akkor a fogorvosi székben nem ez a "minősítés" volt a legfontosabb, de azért megrémisztő, hogy az egészségügyben dolgozók közül is van aki nincs képben.
De ez csak egy elborzasztó kivétel. Az egészségügyi dolgozókkal kapcsolatosan eddig csak jó élményem volt. Remélem ezután is. A munkájukhoz jó egészséget és Isten áldását kérem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése