HEPATITIS C

A Hepatitis C egy olyan vírus, amely évekig képes észrevétlenül bujkálni az emberi szervezetben. Ez a vírus csak vérrel fertőz. A leggyakoribb fertőződési módok: műtéti beavatkozás, szakszerűtlen tetoválás vagy testékszer felhelyezés és minden olyan szituáció, ahol két ember vére találkozhat.
Én újszülött koromban kaptam vért, ami fertőzött volt. A Pegintron kezelést javasolta az orvosom, ami 48 héten át tart. ez úton szeretnék betegtársaimnak segíteni azzal, hogy az egy év alatt átélt élményeket, tapasztalat formájában megosztom veletek. Nem vagyok orvos, így semmit se vegyetek teljesen komolyan tőlem, ezek csak az én tapasztalataim....

2012. augusztus 31., péntek

Késői nulla, p(l)usztul("hat")

Nagyon elhanyagoltam az írást, bár sajnos az érdeklődés is csökkent a blog után. Csak remélni tudom, hogy azért, mert mindenki meggyógyult! Május végén jelentkeztem utoljára, de a helyzet azóta mit sem változott, illetve mégis....Megérkezett több mint két hónapos késéssel a 24. heti vírusszámlálás eredménye. Az első pillanatban nagyon boldog voltam, hiszen kiderült: a számlálás eredménye nullát mutatott. Persze, hogy örültem, de kiderült az is, hogy a kezelésnek már a 12. hetére nullának kellett volna lenni ennek a számnak. Olyan nagy baj még sincs, a hivatalos álláspont szerint úgynevezett késői válaszadó vagyok, mert a nullát csak később tudtam elérni. A kezelőorvos javaslatára további 6 hónappal megnyújtottuk a kezelési időt, így nemhogy a vége felé, hanem szinte még a felénél járok a dolognak. Ez egy kicsit lelombozott, ahogyan az is, hogy a doki szerint a biológiában a nulla nem azt jelenti, hogy nincs, csak azt, hogy nem kimutatható
De szerencsére komolyabb mellékhatást mostanság nem érzek, nincs semmilyen dolog, amit a kezelésre foghatnék, vagy egyszerűen megtanultam vele élni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése