HEPATITIS C

A Hepatitis C egy olyan vírus, amely évekig képes észrevétlenül bujkálni az emberi szervezetben. Ez a vírus csak vérrel fertőz. A leggyakoribb fertőződési módok: műtéti beavatkozás, szakszerűtlen tetoválás vagy testékszer felhelyezés és minden olyan szituáció, ahol két ember vére találkozhat.
Én újszülött koromban kaptam vért, ami fertőzött volt. A Pegintron kezelést javasolta az orvosom, ami 48 héten át tart. ez úton szeretnék betegtársaimnak segíteni azzal, hogy az egy év alatt átélt élményeket, tapasztalat formájában megosztom veletek. Nem vagyok orvos, így semmit se vegyetek teljesen komolyan tőlem, ezek csak az én tapasztalataim....

2011. november 28., hétfő

Elfogyott az első adag

Eltelt 4 hét. Elfogyott négy szuri és szépen "eszegetem" a Rebetolt is. Egy hónap kipipálva, már csak 10 vagy 11 hasonló! Halad ez....
A kedvem ingadozó és még mindig fázok. Érthetetlen számomra, hogy a testhőm miért csökkent, de csökkent. Lázam nincs, mégis didergek. Aztán az izületek. Tényleg meg lehet tapasztalni, hogy milyen amikor az ember "öregszik", ráadásul néhány hét alatt.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre az oldalra!
    Én 2 órával ezelőtt adtam be a második szurimat. Remélem, most könnyebben viselem majd :-)

    Sok sikert és kitartás kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  2. Én is neked!Látogass rendszeresen és megtudhatod, hogy hol tartok!Mindent bele!mondhatnám, hogy pusztítsd a kis férgeket!

    VálaszTörlés