HEPATITIS C

A Hepatitis C egy olyan vírus, amely évekig képes észrevétlenül bujkálni az emberi szervezetben. Ez a vírus csak vérrel fertőz. A leggyakoribb fertőződési módok: műtéti beavatkozás, szakszerűtlen tetoválás vagy testékszer felhelyezés és minden olyan szituáció, ahol két ember vére találkozhat.
Én újszülött koromban kaptam vért, ami fertőzött volt. A Pegintron kezelést javasolta az orvosom, ami 48 héten át tart. ez úton szeretnék betegtársaimnak segíteni azzal, hogy az egy év alatt átélt élményeket, tapasztalat formájában megosztom veletek. Nem vagyok orvos, így semmit se vegyetek teljesen komolyan tőlem, ezek csak az én tapasztalataim....

2011. december 6., kedd

Mit okozhat a Pegintron?

Egy csomó mellékhatást felsorol a használati útmutató. Ezek közül sok általánosan hangzik. Nem is tudom, hogy valójában attól van-e, hogy a nyakam a hátam fáj, vagy a helytelen irodai testtartástól. A hidegrázás sokkal inkább fogható a kezelésre, de erről már írtam. De úgy tűnik még fogok is, mert ez rendszeres a beadás utáni napokban.
Aztán egy érdekesség! Kedden alvászavar?Ha ezt elmondanám a dokinak kinevetne, de tényleg. Hétfő este nehezen megy az alvás, pontosabban kedd hajnalban kelek, olyan 2 óra körül és nem tudok visszaaludni. Már háromszor történt meg velem és mindig ekkor. Éredekes

3 megjegyzés:

  1. Olvasom a bejegyzéseidet és nagyon hasonló tüneteket észelelek magamon.
    A hőmérsékletem állandóan 37,0-37,3 között van, időnként elönt a forróság és nagyon leizzadok. Mintha klimaxolnék :-)
    Volt néhány nap, amikor úgy éreztem, megőrülök a derék -és hátfájástól. Ezen nyilván az sem segít, hogy egész nap a számítógép előtt ülök a munkahelyemen.
    Aztán néhány nap, amikor nem tudtam esténként elaludni
    Tegnap este túl estem a 3. injekción. Szerencsére eddig semmi gond. Pedig nem vettem be lázcsillapítót :-)
    Az első interferon nagyon rossz volt, most úgy tűnik, hogy egyre könnyebben viseli a szervezetem, ahogy haladunk előre. Csak maradjon is így...
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  2. Nem értem, hogy miért nem péntekre időzítettétek a szuri beadását, de ennek nyilván oka van....
    Remélem, hogy szépen gyógyulsz és kikecmergünk majd ebből a rémálomból!Gyógyulj!

    VálaszTörlés
  3. Igen, oka van. Sajnos nem tudom áttenni.
    Persze, hogy kikecmergünk :-)

    VálaszTörlés