HEPATITIS C

A Hepatitis C egy olyan vírus, amely évekig képes észrevétlenül bujkálni az emberi szervezetben. Ez a vírus csak vérrel fertőz. A leggyakoribb fertőződési módok: műtéti beavatkozás, szakszerűtlen tetoválás vagy testékszer felhelyezés és minden olyan szituáció, ahol két ember vére találkozhat.
Én újszülött koromban kaptam vért, ami fertőzött volt. A Pegintron kezelést javasolta az orvosom, ami 48 héten át tart. ez úton szeretnék betegtársaimnak segíteni azzal, hogy az egy év alatt átélt élményeket, tapasztalat formájában megosztom veletek. Nem vagyok orvos, így semmit se vegyetek teljesen komolyan tőlem, ezek csak az én tapasztalataim....

2012. április 21., szombat

Túl a felén, ahol az út kezdődik

Beadtam a 25. heti adagot is, de ez most eltörpült amellett ami történt velem. Megszületett a kislányunk, akit már olyan régóta vártunk. A pici péntek 13-á született, és Istennek hála Ő és az Édesanyja is egészséges. Érdekes volt a szülés több szempontból is, mert végig bent voltam. Végigizgultam a születés minden percét, és ott álltam a párom mellett a "legnehezebb" pillanatokban is. Szerencsére Ő is mellettem áll amikor nekem vannak nehéz perceim és ez sokat segít.
A párom szerencsére negatív, Őt korábban szűrték a terhesség alatt, bár ez egy másik történet....
Engem viszont a gyermekorvos a szokásos elővigyázatosságon túl szinte megpróbált elkülöníteni a Babától és a páromtól is.Ráadásul Őket is elkülönítették. Végig a szülőszobán kellett maradnia, elkülönítve a többiektől, és szegény kislányunkat is "óvatosan" kezelték. Értem én a félelmét, de nagyon rosszul esett. Együtt élek MÉG ezzel a vírussal, ismerem a szabályokat és úgy érzem, hogy tudok vigyázni a környezetembe élőkre. Most már itthon vannak és élvezzük az együttlétünk minden percét. A kezelésre ez egy remek gyógymód. Abszolút nem figyelek rá, így nem is érzem a mellékhatásokat.
A 24. heti vizsgálat eredményéről még semmit nem tudok. Nem kaptam üzenetet az orvostól(máskor sms-ben értesít) , hogy maradhat a dózis, ezért tegnap este ismét a maximális Pegintront adtam be. A kezelés megkezdésekor 86 kg voltam, most fogytam, mert "csak" 79 vagyok. Persze voltak, vannak tartalékaim. A hajam továbbra is hullik, de talán most csökkent az üteme. Azt várom, hogy 4 hét múlva egy baromi nagy NULLA legyen a vizsgálati eredményem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése